lingkaran h a t i

hujan...
dikala ini, hujan membasahi tanah tuhan ini lg..


hanya berselimutkan sepi nan indah

mengharap nur iman NYA...
dan mengharap cinta dan kaseh sayang kamu..


aku yg begini lagak nya
kasar nya
tidak seayu dan selembut teman2 lain..


mungkin kini belum masa nya untk aku..
mungkin kini bkn tepat waktu untk melalui nya..
aku juga tak mahu memikir kan nya
masih panjang laluan ini untk aku lalui...
perjalanan ini masih belum aku pasti..



namun,
kekadang terfikir sejenak

aku masih ada lingkaran hati yg tersembunyi
dibalik semua ini
ada nya seperti insan lain
perasaan ku...


aku cuma mampu membiarkan sahaja ia seperti angan-angan dalam mimpi...
termampu untk aku cuma tersenyum dan membiarkan rasa ini hilang..





mungkin nanti
aku juga tak berharap apa2 saat ini...

No comments:

Post a Comment

nuff2