kesah seram sejuk

ni kesah benar ikhlas dr mata

kul 9.oo mlm td aku, mak dan abh dgn niat suci murni pergi menghantar sebiji durian ke rumah makcik aku (adik abah) kampung SAYONG, rumah tinggalan opah dan tok shaari..


masuk je simpang kampung tu, akan berjumpa kwasan belukar, semak samun, gelap xde orang dan kawasan perkuburan islam..kbetulan masa lalu tu, ada babis melintas zuppp!!!


tak dinafikan aku mmg penakut dengan kesah seram kt tv dan aku bukan lh orang yg berani sbb nya aku xberapa percaya ada nya "HAN" tp aku percaya akan ada nya Makhluk Ghaib


berbalik pd cita td, bila sampai je keta kt kawasan tu mata aku rajin sangat nk tgk kiri kanan..niat hati teringin nk melihat kwasan sekitar yg xde lampu tu je..tp biasa la bila dlm hati dh 50-50 mula lah daun nampak tegak je, serangga hutan tu mula lah nmpak bersinar..dan bila mata terlihat sesuatu yg pelik, lidah mula kua kn kata-kata ALLAH!! dgn nadi bergerak laju..

fuhh sebatang pokok je ngn serangga cahaya kelip2 rase nye tu..aku pasti!! len2 hal xdpt nk cerita la...hehe
ini pengalaman kedua mlm2 aku lalu jalan situ, slepas 4bulan menetap kt sini..ade pluang ley dtg lagi



........

petang td aku ngn keluarga msok kg sementa, kwasan yg agak misteri..kg yg ditinggalkan dan penhuni kurang dari 10 orang rse nye...esok je la aku update--adios tdo dlu

No comments:

Post a Comment

nuff2