BASIKAL




Aku kenal basikal sejak aku mula belajar berlari..mungkin sekecik secomel bdk tecik ni..cute kn


tp aku xpernah lg dikurniakn sebiji basikal yg cantik..cukup dh gembira senang hati dpt basikal pusaka keturunan abg2..sejak dr sekolah aku minat bmx ngn skate, bnyi nya sgt lasak dan xsesuai dgn perempuan kn..
tp impian je lah..xdpt pn bmx..tp xpe impian ley jd nyata klau aku minat dan bersungguh
insyaallah dpt la kot

jenis2 bmx

impian hati

Aku tak pernah bosan ngn basikal..klau motorsikal, aku agak kurang minat sbb motorsikal ni ade motor, kne ada lesen, kne pkai helmet..
Basikal ni mudah..kemne2 pn boleh, bebas, ringan
Bg aku, basikal ni klasik..sepanjang hayat boleh guna..tak perlu minyak, penjagaan pn tak la bnyk pkai duit semacam memiliki superbike atau sebijik ferrari
character00182 Free Emoticons   Characters

dengan harapan dpt la beli bmx second hand..buruk pn xpe asal kn ia bmx bike yg ley gune lg.. 

grin Yolks Emoticons





Info psal BMX bike :

No comments:

Post a Comment

nuff2