sneaker


aku ske white sneaker atau bahasa melayu nye kasut puteh
walaupn aku ske hijau, tp ble pilih kasut aku akan pgang yg wane puteh dlu..akan tersengih2 dan menggedik nk wane puteh..
sbb bg aku wane puteh tu bersih, cantik, suci dan sopan, xserabut..

Tapi, jarang sgt dpt beli kasut wane puteh sbb takot kotor
ade due pasang je kasut wane puteh kt umah tu..
itupn dah agak usang
Selalu nye kalau pilih kasut, aku akan crik yg tahan lasak, ley pkai bertahun2, xcpt nmpk kotor, yg selesa dipakai, dan selesa nk letak kt mne2 (xtkot hilang)
satu lg Rm, klau ye pn gile sgt kasut puteh tu xkn aku beli kalu harga nye melibatkan sebijik henpon baru ataupn aku ley bli mp4 sebijik

sbb bg aku tu membazir, kecuali lah aku ade pendapatan sendiri
kilang kasut aku beli





No comments:

Post a Comment

nuff2